Anne in Argentinië

Gewoon genieten

Hallo,

De afgelopen dagen waren vrij rustig. Helemaal niet erg, want ik had een aantal dagen nodig om volledig bij te komen van het weekend. Twee dagen tot in de ochtend feesten, dat maak ik niet zo vaak mee.

Zondagmiddag ben ik met Vicki en haar moeder, Maria Inez, naar Rosario gereden, omdat Vicki maandagochtend een examen had. Vicki woont daar tijdens schoolweken samen met haar broer in een appartement in een flat. Het was ongeveer 2 uur rijden, dus daar aangekomen hebben we niet veel meer gedaan. Terwijl Vicki maandagochtend naar de universiteit ging, ben ik met Vicki haar moeder naar de tandarts geweest, zo kon ze me een deel van de stad laten zien en ook konden we nu samen in de wachtkamer verder met het leren van de voor ons vreemde talen. Ieder woord dat ik in het Spaans leer, leert zij in het Engels. Eenmaal weer aangekomen in het appartement troffen we een erg verdrietige Vicki aan, want ze had haar examen niet gehaald. Verder een beetje een sippe dag dus, maar dat was voor mij geen probleem, want ik was nog steeds moe van het weekend, dus ik heb veel geslapen.

Dinsdagochtend zijn we eerst met zijn allen naar Pergamino, de geboorte stad van Maria Inez, geweest. Daar moest Vicki haar vader dingen regelen voor zijn werk, dus kon ik met Vicki en haar moeder gaan winkelen. Ze vonden dat ik én te weinig warme kleren én niet genoeg hoge hakken voor de feesten had meegebracht. Zo hebben ze me dus een heerlijk warme trui en prachtige high heels gegeven. Zelf iets betalen was geen mogelijkheid, want ik wordt hier behandeld alsof ik hun dochter ben.

Later op de middag zijn we gaan picknicken met vriendinnen om vervolgens bij een van hen de gezelligheid voort te zetten met lekker eten en daarna een film. Erg gezellig allemaal. =) Gisteren hebben we ons vermaakt met een rondje joggen, slapen, films kijken en met het pakken van spullen, want ja, nu komt het, terwijl ik dit schrijf zit ik in een prachtig appartement in Uruguay. Vicki en haar ouders hadden besloten om even voor een paar dagen naar hun vakantiehuisje te gaan. En terecht, want het is hier super. Het appartement ligt aan zee, dus het is hier erg koud, maar het is geweldig. Terwijl we hier aankwamen was het al donker, dus ik heb nog niet volledig van het uitzicht kunnen genieten, maar ik zie nu al dat het mooi is.

Het is maar voor even, want zaterdagmiddag gaan we weer naar huis. De rit duurde ongeveer 8 uur, dus dat is best wel lang, maar het is zeker de moeite waard. Morgen zullen we gaan fietsen door de stad en wandelen langs de zee. Ik heb er helemaal zin in.

Genieten jullie allemaal een beetje extra voor mij van het warme weer daar? want hier draag ik handschoenen, een muts en de dikste sjaal die ik kan vinden.

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Feike Wagenaar (Pake en Beppe)

Regelmatig kijken we op onze computer of er een bericht van Anne is. En ja weer een pracht verhaal. We genieten er van. Beppe pakt dan direct de atlas en zoekt op waar Anne is. Nu weer in Uruguay,als of het niks is. We durven het bijna niet te melden , maar hier is het nu volop zomer. Alle kinderen zijn nu op vakantie en van Riemer kregen we een sms dat hij het niet meer in de broek doet. Krijg je een idee welke berichten we binnenkrijgen. Alles is hier ok. Ik ben druk bij de verbouw in het Dorpshuis en Beppe werkt in de tuin.

Groetjes,
Pake en Beppe

Geke

Net je foto's bekeken; bijzonder om je zo in dat verre Uruguay te zien. Dikke jassen en palmbomen, een bijzondere combinatie.
Je bent straks heel wat ervaringen rijker als je terugkomt!

Lisanne

Anne het is weer tijd voor een nieuw verhaal haha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!