Anne in Argentinië

Bienvenida! (Welkom)

Hoi lezers,

Leuk dat jullie op de hoogte willen blijven van mijn avonturen tijdens mijn vakantie in Argentinië. Ik zal proberen regelmatig foto's of verhalen op de site te plaatsen. Meer informatie vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site staan? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Je kan natuurlijk berichtjes en reacties achterlaten, ik vind het namelijk ook erg leuk om te lezen wat er in Nederland allemaal gebeurt.

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

feike en anneke wagenaar

Lieve Anne,
Pake en Beppe wensen je een hele goede reis toe en wij vinden het ook erg spannend. Met veel belangstelling zullen we je berichten volgen. Veel plezier, Anne en veel liefs van Pake en Beppe.

Jeroen, Hester, Anthe, Berend en Riemer

Hoi Anne,
Een hele goede reis! We hopen dat je het daar heel fijn zult hebben en zijn benieuwd naar je verhalen en foto's.
Groetjes van ons allemaal uit een regenachtig Mildam

Lisanne

Anneee! Helemaal veilig aangekomen? Zorg dat je heel snel tijd vind voor je eerste berichtje in Argentinië want ik ben benieuwd!
xxxxx

Joke

Hoi Anne,

Daar ben je al! Stoer hoor. Wat een mooi verhaal heb je daar geschreven. Mooi dat je het goed kan vinden met Vicky. Geniet ervan en maar lekker feesten ( zegt Pilter) Groeten van Jaap, Joke, Pilter, Rijk en Bonne

Jaap

Hoi Anne,


Klinkt leuk daar, veel plezier in het feesthuisje. Is dat geen goed idee voor De Hoeve? Eigenlijk hebben jullie dat ook al in de schuur naast het huis. Wij gaan morgen weg op vakantie, we zullen je proberen te blijven lezen en volgen.

Groeten van jaap, joke, pilter,rijk en bonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!