Anne in Argentinië

Het is weer weekend! =)

Hoi lezers,

In mijn vorige verhaal vertelde ik dat ik nog niet wist wat de plannen voor deze week waren, maar dat ze vast leuk zouden zijn. Ik had helemaal gelijk. Dit is dan ook het eerste moment, sinds we terug zijn uit Rosario, dat ik tijd heb om jullie even op de hoogte te houden. Ook vertelde ik dat ik die dag, dinsdag was het geloof ik, waarschijnlijk niks zou gaan doen. Dat had ik natuurlijk fout bedacht, want eigenlijk ondernemen we iedere dag wel iets leuks. En bovendien waren we even vergeten dat we de Rotary mensen nog moesten opzoeken, dus dat hebben we dinsdagavond ook nog gedaan. Ik was helemaal zenuwachtig, maar het viel reuze mee. Nadat we ons praatje hadden gedaan, zijn we snel doorgegaan naar Vicki haar vriendinnen, want die hadden een pyjamaparty georganiseerd. Het was een erg gezellige nacht bestaande uit films kijken, Kinecten, lekker eten en natuurlijk echte meidengesprekken. Owja en ook nog een paar uurtjes slaap natuurlijk.

Woensdag kwam een andere vriendin van Vicki langs. De vriendinnen waarmee we feesten, pyjamaparty´s houden en mate drinken, zijn vriendinnen uit het dorp, maar Vicki is naar een middelbare school buiten het dorp gegaan (vandaar dat ze ook als enige goed Engels spreekt). Deze vriendin kende ze dus via die school, wat betekende dat die ook goed Engels sprak, dat was erg fijn, want de andere middagen waren toch altijd voornamelijk Spaans, terwijl we nu de hele middag in het Engels spraken. In de avond heb ik een poging gedaan om een typische Hollandse appeltaart te maken, terwijl ik de taart in de oven deed, had ik niet veel hoop, maar ze vonden het heerlijk. Een groot succes dus.

Donderdag zijn we eerst naar Vicki haar middelbare school geweest, omdat ze daar iets moest ophalen. In de eerste instantie had ik het niet als school herkend, maar zodra er een hele groep meisjes in grijze rokken, paarse maillots en grote paarse truien naar buiten kwam lopen, had ik het door.

Dan nu een verdrietig verhaal, want nadat we bij de school waren geweest, zijn we doorgereden naar de ouders van Vicki haar overleden vriendje. Twee jaar gelden is hij omgekomen door een auto-ongeluk. Vicki heeft het daar erg lang heel erg moeilijk mee gehad en dat is nog steeds niet helemaal over. Gelukkig kan ze er nu wel goed over praten. Ik vond het wel een beetje moeilijk, maar de ouders en ook de zus waren super lief en erg gezellig, dus het werd toch nog een leuke avond.

Gisteren was het de verjaardag van Mari, één van de vriendinnen van Vicki, dus rond drie uur zijn we daar met de hele groep heen gegaan. Het was een middag en avond met lekker eten, veel gezelligheid en een boel plezier. Ook werd er natuurlijk weer een feest voor in de nacht georganiseerd om vervolgens uit te gaan. Vandaag zijn we dan ook pas rond 2 uur ontwaakt om de middag te vullen met een rondje hardlopen, mate drinken met vrienden en rondjes racen door het dorp. Zo meteen zullen we gaan avondeten om dan opnieuw te gaan feesten. Dit keer moesten we alleen wel een deal sluiten met Vicki haar ouders, want morgenvroeg gaan we naar Buenos Aires! Zo zullen we vannacht alleen naar het feestje vooraf gaan, helemaal niet erg, want dat is het leukste deel. (bovendien gaan ze hier naar de kroeg op ongeveer dezelfde tijd dat we in Nederland weer naar huis gaan). En ik heb natuurlijk ook reuze veel zin om Buenos Aires te zien.

Kortom, ik ben erg blij dat het weer weekend is. =) En ik hoop dat jullie er net zo van zullen genieten als ik. Ook wil ik nog even zeggen dat ik al jullie reacties erg waardeer. Ik reageer dan misschien niet op ze allemaal, maar ik lees ze wel en ik geniet ervan!

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Mark

Heey Anne! Ik kwam net een uur geleden terug van vakantie, zie ik toch dat je er net een nieuw verhaal op hebt gezet! :) Nog een hele fijne tijd daar! Maar dat zal zeker weten goed komen, als ik zo in al je verhalen lees hoe je het naar je zin hebt! :D

Elske

Wauw anne ! Je verhalen zijn echt leuk om te lezen en vast ook heel leuk om allemaal mee te maken ! Ik vind t elke keer weer leuk als ik een mailtje krijg dat er weer een nieuw reisverhaal is ! xx

Wietske

Leuk Anne! Ik sluit me volledig bij Elske aan. Zodra ik een mailtje krijg ga ik gelijk lezen. Geniet ervan! xx

Pake en Beppe

Ja,daar kregen we weer een melding dat er een nieuw verhaal van Anne is. Vlug even kijken en dan gezellig lezen en de foto's bekijken tijdens de koffie. We genieten ervan Anne. Hier is het geen echte zomer. Veel buien en onweer. Wij denken dat er geacht wordt met mooi weer als jij weer thuis bent. De families van joke en Hester zijn nog op vakantie en alles is hier o.k. We wensen je veel plezier Anne.

Groet,
Pake en Beppe

Grote Broer

Hey Zusje!!!

Begrijp dat het allemaal nog helemaal tof is daar. Ik zit nu in Budapest en hier is ook alles koek en ei. Sfeer is geweldig en het weer is lekker. Nu moet ik alweer gaan want ik ga ff naar Snoop Dogg kijken :D :P
Veel plezier nog Anne!

Groetjes van Leeniepeenie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!