Anne in Argentinië

Gearriveerd in Argentinië

Hoi iedereen,

Na een lange maar fijne vlucht en wat vertragingen op het vliegveld ben ik vannacht om 3 uur bij Vicki haar huis aangekomen. Na 27 uur wakker te zijn, kon ik mijn ogen amper openhouden en ben ik direct gaan slapen. Ik slaap nu op de kamer van haar broer, die op zichzelf woont. In het weekend komt hij thuis en ga ik of bij Vicki op de kamer of in hun super leuke soort van tweede huisje slapen.

Vicki vertelde me dat bijna iedere Argentijn dat heeft, soms vlak bij huis en soms heel ergens anders. Het is een soort huisje waar ze hun feestjes geven, logés ontvangen of eten met de familie. Hier staat het huisje wel in de buurt van het huis, maar je moet toch even naar buiten, dus vandaar dat Vicki zei dat het misschien fijner is als ik gewoon bij haar op de kamer slaap. Anders voelde ik me ook zo afgesloten. Nou lijkt het mij wel leuk eigenlijk, maar ik mocht kiezen, dus we zullen zien.

Vicki houdt gelukkig van uitslapen, dus vanochtend, toen ik om 10 uur wakker werd, lag ze nog in haar bed. Vicki haar ouders kunnen geen Engels, maar met behulp van veel handgebaren en een boel si´s kreeg ik een kop thee van Vicki haar moeder. Het is wel jammer dat ik niet echt met ze kan praten, maar ik leer al veel woordjes Spaans, dus ik denk dat ik aan het eind van deze vakantie al een stuk beter met ze kan communiceren. Al snel werd Vicki wakker en zijn we samen in onze pyjama gaan ontbijten. Gelukkig eten ze hier behalve koekjes ook brood bij het ontbijt. Na het ontbijt heeft ze me een rondleiding gegeven door het huis. Ze hebben een groot huis met veel kamers. De indeling heeft wel wat weg van de vakantiehuisjes waar we in zaten toen we in Portugal waren, dus dat geeft me nog een extra vakantiegevoel. Het is in ieder geval erg mooi.

Vicki is geïnteresseerd in ongeveer alles wat in Nederland gebeurt, dus we kletsen een heleboel, erg gezellig. =) Zo meteen ga ik even douchen en dan staat de lunch alweer op tafel. Na de lunch ga ik met Vicki en haar vriendinnen een rondje fietsen door het dorp. Het is een erg mooie omgeving hier, dus dat wordt leuk. En dan komt vanavond Vicki haar oma langs met allemaal Argentijnse specialiteiten voor het avondeten. Ik ben benieuwd. =)

Ik zal vanmiddag foto's gaan maken zodat jullie een idee hebben hoe het huis en de omgeving er uit ziet.

Veel liefs,

Anne

Reacties

Reacties

feike wagenaar

Geweldig Anne, daar ben je dan in het verre Argentinië. Een prachtig verhaal! Geniet van die nieuwe omgeving en we zien nu al uit naar je foto's. Maar eerst maar even uitrusten van die lange reis. Groetjes en een dikke tût van pake en beppe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!